Annas skola

Idag följde jag med Anna till hennes skola, vistaskolan. Typ alla trode jag var ny, och frågade mig en massa saker. Jag har studiedag idag så det var därför.
Till lunch var det Biffar i nån sås och potatis,det var okej.
Men vet ni vad dom hade??!!
Torkade banan skivor, ni vet sånt man brukar ha i mussli (eller jag har iaf bara ätit det i mussli)

Och så hade de havre puffar, och lite annat sånt. Det tyckte jag var lite coolt!!!! NOT!!!!

Men men nu e jag hemma. Vet inte vad jag ska göra. Men lite senare ska jag typ till centrum.


Ses!!!!
                      LELLE<333

Farytail!!!! Ellerhur e hon fin!!! Sötnos!!!!

 



Power Boy!! SÅ FIIINN!!!!<333

Emmy!!! Sötis!!!<3333

Konjak!! Du e så fin sötnos!!!

Ja, fick bli lite häst bilder oxå.


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Hehe taaack ;) <3

2011-05-02 @ 17:16:25
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0