Idag

Idag ska jag typ va med Carro, kuligt!!!!!
Och på kvällen ska jag till maj brasan. Det ska oxå bli kul!!!
Just nu städar jag mitt rum, TRÅKIGT!!!!! Men när jag är färdig kommer jag ju ha kul!!!

Igår Åkte jag till kungens kurva. Vi var på IKEA, Hööks, och sen åt vi på nån indisk resturang.
Det var gott!!!
På hööks köpte jag man och svana sprej. För jag hade inte så mycket pengar. Hade tänkt köpa nåt fint shabrak.
Iaf innan vi åkte till kungens kurva, var jag i cenntrum med Carro och Becka. Vi hade kul!!


Sötnosen Majzan!!!! Älskar dig!!!!


Nån häst, känner den inte.

Hehe nu måste jag fortsätta städa!!!

Ha det så bra!!!!!


               KRAM<3333333333 LELLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0